tisdag 23 februari 2010

En härligt uppbokad vecka!

Yes, jag fortsätter att sväva på mina rosa moln! =)

Idag avslutades Hot&Våld utbildningen med gott betyg från våra instruktörer! Jag känner verkligen att jag har lärt mig jätte mycket och går numera till (skötar)jobbet med bättre självförtroende och förhoppningsvis bättre insikt än tidigare! =) Det är nästan lite synd att det är slut...! =/ =)

Hela denna veckan ser verkligen ljus ut och jag kommer njuta av varje sekund! =)
~ Igår fick jag ju hänga med Classified Drama på repning. Riktigt bra musik med en verkligt duktig sångerska och en skitsnygg och trevlig gitarrist, kan det bli fel!? ^^
~ Idag får jag gå å lägga mig en stund och drömma nu på eftermiddagen, eftersom utbildningen tog slut så fort (och jag inte sov så värst många timmar inatt). Sen är det städ och pill å plock som gäller då man får riktigt fint besök ikväll! =)
~ På onsdag har jag lite kunder och sen bär det av till nation för att gå på Classified Drama's spelning, JoseFina hänger med och hjälper mig att vissla och applådera! =)
~ På torsdag har jag några kunder till och sen är det BFF-tajm med lelskade Helle! =) Träffar henne alldeles för sällan! =( Fast det har jag nog skrivit tidigare, va? ^^
~ På fredag ska jag få se Classified Drama IGEN, fast denna gången i Tollarp (av alla ställen!) och det blir ju en liten roadtrip att se fram emot också! =)
~ På lördag och söndag får man jobba av sig lite ute i Arlöv och det enda som kanske är lite tråkigt är att man börjar 06:45 båda mornarna...! =/ (Anna är ingen morgonmänniska precis...!) Men nånstans där emellan passen var det snack om att kanske gå på bio med den där gitarristen jag tjatar så mycket om...! ^^
Helt klart en vecka att se fram emot!

[Jag känner att jag nästan överdoserar med smileysar, men det beror nog på att jag själv går omkring och fån-ler hela tiden...!]

Nu - powernap och dagdrömmar!

[Lakritsbåtar! ;o)]

Inga kommentarer: