torsdag 4 mars 2010

Skogstokigt kär!

Och lyxveckan (som började förra veckan) tar inte slut! =) *me likes!

Inte nog med att jag svävar på rosa moln och har levt i någon sorts dimma de senaste veckorna, skiner solen ner på mig också! Det känns som att världen på något sätt är vackrare och alla problem är små problem! =)
För att tala klarspråk så har jag gått och kärat ner mig i en helt underbar kille som är allt jag har drömt om och lite till. Tror inte ens att jag hade kunnat drömma om något sähär fantastiskt! Det känns inte ens pinsamt att erkänna det, eftersom jag har en känsla av att det faktiskt är ömsesidigt...!

Jag hade nog kunnat skriva en hel roman om vad jag känner och tänker just nu, men tyvärr finns det inte tid till det då jag måste sätta mig ner och plugga in de latinska namnen för nagelns alla delar och diverse sjukdomar man kan stöta på i nagelteknologsbranchen! Jag ska nämligen få göra mina prov, både det praktiska och teoretiska om bara fem veckor!! =/ =) Men Annika säger att hon tror att jag är redo och då får jag tro på henne ju! =)

Nu ska jag sväva vidare en liten stund innan jag tar tag i dagens pysslor! ^^

1 kommentar:

Anonym sa...

Congrats! Jag är glad för din skull! Till och med mycket glad för din skull =)

/K